تنگستان آماده برگزاری انتخابات 8 تیر ماه است – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

تنگستان آماده برگزاری انتخابات 8 تیر ماه است - خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکا، احمد لطفی یکشنبه شب در نشست با فعالان و نخبگان شهرستان عنوان داشت: مقدمات برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تنگستان جهت مشارکت و حضور حداکثری مردم فراهم شده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: یکی از کارهای مهم و نکاتی که باید به آن بپردازیم و اهتمام بورزیم حضور حداکثری پای صندوق های رای و بررسی دقیق از گزینه هایی است که به آن می خواهیم رای بدهیم، معیار و شاخص انتخاب باید از فرمایشات مقام معظم رهبری در 14 خرداد استنباط کرد و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

فرماندار تنگستان ادامه داد: حضور و مشارکت مردم هر چه در انتخابات بیشتر باشد در واقع یک سنجش و ارزیابی بهتری در رابطه با گزینه اصلی و انتخاب اصلح اتفاق می افتد.

وی اضافه کرد: امروز معاندین و کشورهایی که نمی خواهند پیشرفت های و همگرایی و همبستگی مردم و سطح نفوذ ایران اسلامی در دنیای بین المللی را ببینند به دنبال این هستند که با فرافکنی و دروغ پردازی سبب نامیدی مردم شوند و مشارکت کمتری در انتخابات رخ دهد.

لطفی با اشاره به اینکه تنگستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت بیش از 72 درصد داشته خاطرنشان کرد: اهالی شهرستان با حضور و مشارکت خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب فرد اصلح، حماسه ای دیگر برای شهرستان رقم خواهند زد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تنگستان آماده برگزاری انتخابات 8 تیر ماه است – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تنگستان آماده برگزاری انتخابات 8 تیر ماه است – خبرگزاری تیکا | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.